Skip navigation

 

Στην Ελλάδα ανέκαθεν το έγκλημα ονομαζόταν:

εξωραϊσμός και εξιδανίκευση της γραφικότητας.

Από την μετατροπή της επανάστασης του 1821 σε …εμφύλιο χαμό, έως  τον δαφνοστεφή, λαοφιλή ποιητή Σωτήρη Σκίπη, μέχρι την γελοία τουρκοκλάψα του Στέλιου Καζαντζίδη,  αλλά και τις σημερινές ορδές των λιμασμένων στο φέιςμπουκ που γεμίζουν την ορατότητα με σκουπίδια και περιττώματα,

πληρώσαμε πανάκριβα τους δημαγωγούς, τα κουτσαβάκια, τους φύλαρχους, τους γκρηκ μαφιόζους και τους γραφικούς.

Ή αλλιώς, ο συνεχής αυτοκτονικός γκρηκ χορός πάνω από τον τάφο του δολοφονημένου Άβελ-Σκαλκώτα (για παράδειγμα), καλά κρατεί.

Όσες θεωρήσεις μέσα στον χρόνο υπερασπίστηκαν ή επιχείρησαν να εξωραίσουν το έκτρωμα της “νεοελληνικής ταυτότητας” και του μύθου της, ή έστω να βρουν κάποια “ελαφρυντικά” σε αυτό,  είναι προφάσεις όχι εν αμαρτίαις αλλά με το…απωθημένο τους.

Επειδή η χώρα αυτή κάηκε γιατί δεν τόλμησε ποτέ να βγει από την μήτρα της Ιστορίας και να περπατήσει. Παρ’ όλ’ αυτά όμως δεν έχασε το ηρωικό θάρρος της:

δίνει σήμερα την μάχη από το …facebook.

Σε αυτό τουλάχιστον (τρελλοπαρλατορισμός εφ’ όλης της ύλης), έρχεται πρώτη.

 

ΥΓ. Τελείωνε ρε ζώον με τα καραγκιοζιλίκια σου καμμιά φορά. Άσε την …μάνα μου(!) ήσυχη από τα ψυχανώμαλα σεναριάκια σου, μια άγνωστή σου 85χρονη! Τώρα κόλλησε στο μυαλό του η ..μάνα μου (δηλαδή του έχει ξανακόλλήσει ανά περιόδους γιατί είναι psycho-τακτική του να βρίζει και να κόβει “σεναριάκια” και για τους συγγενείς όσων φθονεί, πέρα από τις άλλες λάσπες που πετάει και  στις οποίες έχουμε αναφερθεί, μην ξαναλέμε τα ίδια).

Καταλαβαίνετε οι υπόλοιποι, ακόμα και μέσα από τέτοια περιστατικά, τους λόγους για τους οποίους αυτή η χώρα αυτοβαραθρώθηκε.

 

 

Advertisements